42 visiteur(s) et 0 membre(s) en ligne.
  Cr├ęer un compte Utilisateur

Utilisateurs

Bonjour, Anonyme
Pseudo :
Mot de Passe:
PerduInscription

Membre(s):
Aujourd'hui : 0
Hier : 0
Total : 2184

Actuellement :
Visiteur(s) : 42
Membre(s) : 0
Total :42

Administration

Derniers Visiteurs

lalem : 59 min.59
murat_erpuyan : 01h25:46
minorSinan : 03h43:11
SelimIII : 2 jours
cengiz-han : 5 jours

N├ętiquette du forum

Les commentaires sont sous la responsabilit├ę de ceux qui les ont post├ęs dans le forum. Tout propos diffamatoires et injurieux ne sera tol├ęr├ę dans ces forums.

Forums d'A TA TURQUIE :: Voir le sujet - BJK
Forums d'A TA TURQUIE Index du Forum Forums d'A TA TURQUIE
Pour un ├ęchange interculturel

FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres   Groupes d'utilisateursGroupes d'utilisateurs    

BJK
Aller Ó la page PrÚcÚdente  1, 2, 3  Suivante

Poster un nouveau sujet   RÚpondre au sujet    Forums d'A TA TURQUIE Index du Forum » Forum Sport
Voir le sujet prÚcÚdent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
SelimIII
V.I.P
V.I.P

MessagePostÚ le: 17 Jan 2010 17:01    Sujet du message: RÚpondre en citant

A croire que les BJK'li ont interdit sur ces forums. Qui discutent de BJK dans un topis r├ęserv├ę ├á BJK, c'est les GS'li et FB'li qui se chamaillent comme des enfants sur le dos de BJK.

J'├ętais venu ici en r├ęalit├ę pour dire pardon ├ęcrire :
N'olacak bu Besiktas'in hali ?!
Laughing
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privÚ
Alex
Spammer
Spammer

MessagePostÚ le: 17 Jan 2010 17:31    Sujet du message: RÚpondre en citant

En fait, mon cher Selim, il y aurait beaucoup à dire mais on va pas les accabler plus longtemps. Wink Juste quelques remarques cependant.

Apr├Ęs le record de 8-0 inflig├ę par Liverpool, il y a deux ├á trois ans de cela, les corbeaux pardon les aigles noirs, ont rajout├ę un autre formidable record ├á leur tableau de chasse, un 0 point├ę en coupe de Turquie. Faut le faire, l'un des plus grands clubs de Turquie.

Dire que tout le monde se moquait de FB pour son 0 point├ę en Champion's League. Quoique l├á, on parle d'adversaires europ├ęens. Mais l├á, franchement, c'est fort, des adversaires du type "Kasimpasa" (cher ├á la t├¬te d'ampoule Tayyip), "les municipaux dIstanbul", "Konya",...Ils n'ont pas r├ęussi ├á sortir de ce groupe archi-faible. ├ëlimin├ę d'embl├ęe !

C'est fort, tr├Ęs fort ! Laughing Laughing Laughing

Mais FB c'est pas mieux, j'ai vu le dernier match contre "FC Gifle" (ils portent bien leur nom) , ils ont re├žu deux claques bien plac├ęes. Dire qu'ils vont affronter le LOSC dans quelques jours, j'ose m├¬me pas imaginer combien de gifles ils vont se prendre ces abrutis avec ce coca├»noman ├á la t├¬te de l'├ęquipe. Wink

Je ne voudrais surtout pas jouer les diseuses de bonne aventure mais, je sens que le record de "Sekiztas" pourrait tomber. Parce que Lille, c'est du lourd, tr├Ęs lourd m├¬me. Ils l'ont encore prouv├ę hier soir face au PSG. Mauvaise pioche pour FB donc. Un ami GS'li me disait l'autre jour, en toute honn├¬tet├ę, que Lille ├ętait m├¬me plus fort que l'Athletico de Madrid sur le terrain.

Je sens qu'on va encore plus se marrer.
AsiruhBesiktas
Newbie
Newbie

MessagePostÚ le: 22 Jan 2011 20:51    Sujet du message: RÚpondre en citant

Alex a Úcrit:
En fait, mon cher Selim, il y aurait beaucoup à dire mais on va pas les accabler plus longtemps. Wink Juste quelques remarques cependant.

Apr├Ęs le record de 8-0 inflig├ę par Liverpool, il y a deux ├á trois ans de cela, les corbeaux pardon les aigles noirs, ont rajout├ę un autre formidable record ├á leur tableau de chasse, un 0 point├ę en coupe de Turquie. Faut le faire, l'un des plus grands clubs de Turquie.

Dire que tout le monde se moquait de FB pour son 0 point├ę en Champion's League. Quoique l├á, on parle d'adversaires europ├ęens. Mais l├á, franchement, c'est fort, des adversaires du type "Kasimpasa" (cher ├á la t├¬te d'ampoule Tayyip), "les municipaux dIstanbul", "Konya",...Ils n'ont pas r├ęussi ├á sortir de ce groupe archi-faible. ├ëlimin├ę d'embl├ęe !

C'est fort, tr├Ęs fort ! Laughing Laughing Laughing

Mais FB c'est pas mieux, j'ai vu le dernier match contre "FC Gifle" (ils portent bien leur nom) , ils ont re├žu deux claques bien plac├ęes. Dire qu'ils vont affronter le LOSC dans quelques jours, j'ose m├¬me pas imaginer combien de gifles ils vont se prendre ces abrutis avec ce coca├»noman ├á la t├¬te de l'├ęquipe. Wink

Je ne voudrais surtout pas jouer les diseuses de bonne aventure mais, je sens que le record de "Sekiztas" pourrait tomber. Parce que Lille, c'est du lourd, tr├Ęs lourd m├¬me. Ils l'ont encore prouv├ę hier soir face au PSG. Mauvaise pioche pour FB donc. Un ami GS'li me disait l'autre jour, en toute honn├¬tet├ę, que Lille ├ętait m├¬me plus fort que l'Athletico de Madrid sur le terrain.

Je sens qu'on va encore plus se marrer.

Comme quoi la roue tourne hehe

Apres un z├ęro point├ę en ligue des champions et une humiliation de Pendikspor Fener se retrouve avec 0 points en COUPE DE TURQUIE.
D├ęfaite contre YENI MALATYASPOR.

Oha fenerbahce
2-2 mi..
cengiz-han
V.I.P
V.I.P

MessagePostÚ le: 18 FÚv 2012 0:17    Sujet du message: RÚpondre en citant

Il est vrai que ce forum sport n'attire personne, à part moi et l'autre, sinon rarement ce turco-russe ou murat, je ne sais why?

Personne n'a parl├ę de la victoire de BJK contre la finaliste de CL de l'ann├ęe derni├Ęre chez lui.
La victoire 2 contre 0 n'est pas une mince affaire !
Mais leur pr├ęsident ayant d'autres chats ├á fouetter dans la t├¬te c'est peut-├¬tre normal.
murat_erpuyan
Admin
Admin

MessagePostÚ le: 20 Oct 2017 0:41    Sujet du message: RÚpondre en citant

Depuis 2012 personne n'a touch├ę ├á cette contribution sur Besiktas, alors qu'en ce moment les aigles noirs ont gagn├ę 3 matchs dont 2 ├á l'ext├ęrieur obtenant 9 points!!!

https://www.lequipe.fr/Football/Actualites/Monaco-renverse-par-besiktas-son-avenir-en-ligue-des-champions-compromis/843201
SelimIII
V.I.P
V.I.P

MessagePostÚ le: 28 Avr 2018 21:52    Sujet du message: RÚpondre en citant

Futbol beni a├žmasada BJK sempatim hep oldu.

Iki hafta once, RTE'nin soyleminden sonra acayip GS'li oldum ve GS galibiyetine ├žok sevindim, ne gunlere kaldi ki Meral Aksener gibi birinin tweet'inin semptaik buldum (GS 2 - RTE 0)

Ve simdi de BJK camiasiyla gurur duyuyorum ma├ža ├žikmayacaklari i├žin yani iktidarin iki dudagi arasindan ├žikana uyan sozde bagimsiz TFF kararina gosterdikleri tepki yuzunden. Neden mi?

RTE olaylar─▒ kumpas olarak niteledi.
S├Âzc├╝s├╝ konumundaki Bah├želi ma├ž kald─▒─č─▒ yerden oynanmal─▒d─▒r diye a├ž─▒klama yapt─▒ (futboldan da anlarmis mege)
TFF y├Ânetim kurulunda bu nevi talimatlara ayk─▒r─▒ el kald─▒racak adam gibi adam seviyesinde bir tek ki┼či dahi yok (karar oybirli─či ile).

Umarim, GS ve FB taraftari da durumu kavrar da ona gore davranir 24/06 da!

┬ž
cengiz-han
V.I.P
V.I.P

MessagePostÚ le: 29 Avr 2018 23:36    Sujet du message: RÚpondre en citant

Ben de GS taraftari olarak BJK'nin durusuna sapka ├žikariyorum.

Ma├žin yarida kalmasindan sonra Cumhurbaskani ile denizaltisinin durum hakkinda gorus bildirmesi turk futbolunun ne hale getirildigini gozler onune bir kez daha serdi.

Bugun GS galibiyeti BJK sampiyonluktan etti gibi. Bakalim onumuzdeki 3 ma├žta Basaksehir'in onunu a├žmak i├žin ne hamleler yapilacak...

Aslinda FB de durus sergilese BJK ├žikmiyorsa ben de ├žikmiyorum dese!

Oui, j'ai fait un rêve!

Crying or Very sad
KralAuriverde
V.I.P
V.I.P

MessagePostÚ le: 03 Mai 2018 23:20    Sujet du message: RÚpondre en citant

Besiktas duru┼ču mu ?

Neyin durusu ?

Onca sahtek├órl─▒k yap, kazanamayacagini anlayinca seyirciyi galeyana getir, ├žakmakla olmayan yaraya 5 dikis attir ve yang─▒ndan mal ka├žirircasina, yanibasinda d├╝nyan─▒n hastanesi varken 25 km uzaklikta klini─če git. Biz de bunu yutal─▒m ├Âyle mi ? FB de durus sergileseymis. Oldu canim, FB bide alkislasin, madalya taksin yap─▒lan onca sahtekarl─▒─ča emi !

Kimi kandiriyor bunlar ya, anca FB nefreti tavan yapm─▒┼č H─▒ncalvari gibi utanmazlari kandirirlar. Koskoca adamin yazdigi kin ve nefret dolu yaz─▒ya bak. Mad

Basaksehir'in onunu a├žacaklarm─▒┼č. Vay vay vay, piskinlige bak, senin takiminin ka├ž tane hakemle ma├ž kazand─▒ sayd─▒n mi sezon bas─▒ndan beri ? En son Alanya'da s├Âzde ofsayt gerek├žesiyle Alanya'nin nizami atagini kesip, Muslera'nin kirmizi kart g├Ârmesi gerekirken, adamlar─▒n b├╝y├╝k ihtimalle 3-2 ge├žmesi gerekirken ardindan gol yiyorlar. Berabere bitecek ma├ž GS galibiyetiyle sonu├žlan─▒yor. Ondan sonra temiz lig falan filan.

Asil, senin takiminin onunu nas─▒l a├ž─▒yorlar, GS'li Yusuf Namoglu ve hakem tayfas─▒ ondan bahset.

Ona buna objektiflik sat─▒yor, g├╝ler misin a─člar misin.

Devlet baba daha ne yaps─▒n ? Stadin bedava, vergi zaten ├Âdemiyorsun, Feto ile iliskin tescillenmisken herhangi bir soru┼čturma a├ž─▒ld─▒ mi aleyhinize ?
KralAuriverde
V.I.P
V.I.P

MessagePostÚ le: 03 Mai 2018 23:39    Sujet du message: RÚpondre en citant

1990'li y─▒llarda Trabzon ma├ž─▒nda Otto Bari├ž emsali var iken, BJK'li tup├žu ve saz ekibi neden sahayi hakemden izinsiz terkeden Besiktas'i h├╝kmen yenik saymad─▒ ?

Bu ulkenin yasalar─▒ sadece FB'ye mi isliyor ?
cengiz-han
V.I.P
V.I.P

MessagePostÚ le: 05 Mai 2018 1:26    Sujet du message: RÚpondre en citant

Bir kisi ancak bu kadar mahkum olur..;
KralAuriverde
V.I.P
V.I.P

MessagePostÚ le: 05 Mai 2018 6:25    Sujet du message: RÚpondre en citant

Bir ki┼či anca bu kadar k├Âr ve zavall─▒ olur. Yaz─▒k ya, taraftar─▒ndan tut spor yazar─▒na kadar ak─▒l dengesini kaybetmi┼č.
cengiz-han
V.I.P
V.I.P

MessagePostÚ le: 05 Mai 2018 13:07    Sujet du message: RÚpondre en citant

FB denince aklini yitirmeyen oynan oyunlari farkinda olan FB'liler de var neyseki.
Hatta A. Kocaman bile "boyle tur atlamaktansa elenmeyi tercih ederdim" gibisinden bir mesajla dik durus sergilemis...
KralAuriverde
V.I.P
V.I.P

MessagePostÚ le: 05 Mai 2018 13:46    Sujet du message: RÚpondre en citant

Sen merak etme, bizim aklimiz yerinde, asil sen kendi derdine yan.

Anlamayana tekrar anlatal─▒m ├Âzetle :

Sene ba┼č─▒nda o ├žok ├Âv├╝len BJK┬┤nin bu y─▒lki karnesi...

- CL┬┤de grup lideri olarak ├ž─▒kt─▒lar ama 5+3 gol yediler ve yine 8┬┤e tamamlay─▒p elendiler...

Hi├ž de y├╝zleri k─▒zarmad─▒... Utanmad─▒lar...Bayern ├žok b├╝y├╝k tak─▒m zaten falan dediler...

- Ligde de ┼čampiyonluk gitti GS┬┤ye kar┼č─▒ berbat oynay─▒p yenildiler...

Yine utanmad─▒lar... Bir ba┼čka b├╝y├╝k tak─▒ma yenilerek ┼čampiyonluk umutlar─▒n─▒ yitirdiler t─▒k yok...

- Kupa┬┤da bize eleneceklerdi saha d─▒┼č─▒ olaylar─▒ bahane edip ka├žt─▒lar... Sonunda tiyatro oynayarak sahada ma─člup olmaktan korkup "┼čerefli" (!) davrand─▒klar─▒n─▒ iddia ederek h├╝kmen elendiler...

K─▒sacas─▒ elde var koca bir 0 bu sene...

Tek dertleri de kupadaki tiyatrolar─▒n─▒n kabul edilmemi┼č olmas─▒...

├ç├╝nk├╝ o Fenerbah├že┬┤ye kar┼č─▒yd─▒... Di─čer konular─▒ da ├žok g├╝zel unutturdular...

Y─▒llar─▒n tipik TS takti─či...

Berbat sezonlarÔÇÜ ├╝st ├╝ste ba┼čar─▒s─▒zl─▒klar...

Ama Fenerbah├že ma├žlar─▒ cehennem gibi... O ma├žlarda olaylar ├ž─▒kar─▒pÔÇÜ ma─čdura yatarak camiay─▒ uyutma taktikleri...

├×enol G├╝ne┼č etkisiyle BJK ayn─▒ TS gibi oldu...

Hangi duru┼č ??? Laughing

Olaya bi de ┼ču a├židan bakal─▒m :

Soru 1: Bu ma├ž ligin son haftas─▒ olsaÔÇÜ bu karar verilse ve bu h├╝kmen ma─člubiyetle ┼čampiyonlu─ču bize kaybetseler de ayn─▒s─▒n─▒ yapacaklar m─▒yd─▒?

Soru 2: Olmaz ya ayn─▒ olaylar ba┼člar─▒na FB-BJK ├×ampiyonlar ligi ├žeyrek finalinde ├ž─▒ksa da ayn─▒s─▒n─▒ yapacakar m─▒yd─▒?

Bu 2 sorunun cevab─▒ da HAYIR oldu─čuna g├Âre toz perdesi kalkt─▒─č─▒ zaman ├╝nvanlar─▒ art─▒k sadece KORKAK olarak kalacak... ├×enol diye bir adam y├╝z├╝nden koca kulub├╝ maskara edenlerde bu olaydan dolay─▒ ileride yerde yere vurulacak.

Dolayisiyla korkaklari anca korkaklar savunur !

├×imdi gelelim Aykut Kocaman konusuna, futboldan anlamadi─či gibi ne dedi─činin fark─▒nda da de─čil. Aykut Kocaman kara cahilin tekidir, korkagin ├Ân├╝nde gidenidir. Einstein'in dedi─či gibi : ÔÇťDelilik (ben aptall─▒k olarak de─či┼čtiriyorum), ayn─▒ ┼čeyi tekrar tekrar yap─▒p farkl─▒ sonu├žlar beklemektir.ÔÇŁ Bu c├╝mle Aykut Kocaman'─▒n ├Âzetidir bu sezon ! Ersun Yanal bu takimi yine nisanda ┼čampiyonluk ederdi. Biz GS'li Yusuf Namoglu ve hakemlerinin eyyamlarina bile k─▒zam─▒yoruz, o denli hatalar yapt─▒ A.K.
Oyle bir sa├žma sapan deme├ž vermiski sanki olaylar─▒n bas mimari FB'ymis gibi konu┼čmu┼č. Halbuki olaylar─▒n baslangicinda BJK yedek kul├╝besinden ├ž─▒kan Tolga Zengin ve Mustafa Pektemek vardi. Bunlar bilin├žli olarak yap─▒ld─▒ zira baska ├žikis kapisi yoktu BJK'in. Tiyatro oynad─▒lar ve kaybettiler ! Tekrar soruyorum hangi duru┼čtan bahsediliyor ?
FB'ye Vodafonarena'da yap─▒lmayan taskinlik kalmamisti, hatta o gun idarecimiz Hasan ├çetinkaya'n─▒n ba┼č─▒ yarilmi┼čti ! Niye o zaman duru┼čtan murustan bahsedilmedi ? FB takimi ka├žm─▒┼č miydi o zaman tiyatro oynam─▒┼č miydi ?

Dolayisiyla, birakacaksin bu La Fontaine masallarini, daha inandirici olacaks─▒n abisi.
murat_erpuyan
Admin
Admin

MessagePostÚ le: 05 Mai 2018 17:04    Sujet du message: RÚpondre en citant

Ben de sizi anlamayamiyorum, sizin yuzunuzden bir gorusum bile degisti, son derece kulturlu olmak fanatiklige engel degilmis.

Bu ligde bir temiz takim var o da FB, ne yapsa yeridir, hakkidir. Diger butun takimlar kakadir.

Sizin gorusun ozeti bu olsa gerek.

Futbol, spor, artik politikanin elinde oyuncak olmus orasi sizi ilgilendirmiyor. Yasasin FB, hele hele AY baskanliginda olursa...
KralAuriverde
V.I.P
V.I.P

MessagePostÚ le: 05 Mai 2018 19:11    Sujet du message: RÚpondre en citant

Gorus a├žisi.

Bunun genel k├╝lt├╝r ile, "fanatizm" ile yak─▒ndan uzaktan alakas─▒ yoktur, beyefendi.

Benim derdim burada, d├╝nyaya ters bakanlarla, olaylar─▒ artniyetsiz konusamayanlarla. Hi├ž bir savunulacak yani olmayan bir camia hakk─▒nda duru┼čtan bahsedenlerle. Katilip kat─▒lmaman─▒z benim umurumda degil.

Ben hi├ž bir zaman FB hakk─▒nda temizlikten bahsetmedim. Ama sunu net bir sekilde s├Âyleyebilirim, FB, GS'dan kat kat daha temizdir.

Futbolun art─▒k siyasetin oyunca─č─▒ olmu┼č sizi niye rahats─▒z ediyormu┼č ! Hersey lehinize isliyor, daha ne istiyorsunuz ? Uzun zamand─▒r ugramiyordum, neymi┼č efendim Ba┼čak┼čehir devletin proje takimiymis, pardon g├╝lerler o me┼čhur objektif fiskiran yazarlar─▒n─▒za.

- vergi odemiyorsunuz
- stadiniz bedava
- cezalariniz erteleniyor
vesaire vesaire, bunlar─▒ defalarca dile getirdim. Bu mu temiz lig ?

Yasasin devletin has evlad─▒ GS dimi ?

Son olarak, Feto'nun kucagindaydiniz 20 y─▒ld─▒r o zaman niye rahatsiz olmad─▒n─▒z ? Tabii o zaman hersey lehinize isliyordu, hatta hala isliyor. Yerlestir TFF'ye bir GS'li, MHK'ya bir GS'li hersey daha kolay olur. Bunu dile getirmekle mi olunuyor fanatik ? Exclamation

Not : ben buraya milletin beni anlamasi i├žin yorum yapm─▒yorum ki ! Anlamasin varsin.
Poster un nouveau sujet   RÚpondre au sujet    Forums d'A TA TURQUIE Index du Forum » Forum Sport Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Aller Ó la page PrÚcÚdente  1, 2, 3  Suivante
Page 2 sur 3

Sauter vers: