205 visiteur(s) et 0 membre(s) en ligne.
  Créer un compte Utilisateur

  Utilisateurs

Bonjour, Anonyme
Pseudo :
Mot de Passe:
PerduInscription

Membre(s):
Aujourd'hui : 0
Hier : 0
Total : 2270

Actuellement :
Visiteur(s) : 205
Membre(s) : 0
Total :205

Administration


  Derniers Visiteurs

cengiz-han : 07h20:15
SelimIII : 21h00:10
murat_erpuyan : 1 jour, 09h27:22
vickii : 4 jours
duygu : 5 jours


  Nétiquette du forum

Les commentaires sont sous la responsabilité de ceux qui les ont postés dans le forum. Tout propos diffamatoires et injurieux ne sera toléré dans ces forums.


Forums d'A TA TURQUIE :: Voir le sujet - Galatasaray
Forums d'A TA TURQUIE Index du Forum Forums d'A TA TURQUIE
Pour un échange interculturel
 
 FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres   Groupes d'utilisateursGroupes d'utilisateurs    

Galatasaray
Aller à la page Précédente  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Suivante
 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forums d'A TA TURQUIE Index du Forum » Forum Sport
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
cengiz-han
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 12 Jan 2008
Messages: 13614
Localisation: Paris

MessagePosté le: 18 Mar 2009 12:56    Sujet du message: Répondre en citant

Arda saf disi, kim tarafindan Egemen denilen fitbolcu tarafindan, ayni fitbolcu Yaser'le itisir kakisirken dirsek yiyince oldu yerlere serildi, Yaser de kirmizi kartla saf disi. Spor ve ahlak...


Taraflı medya 'gaza getirmeye' çalışıyor
Hurriyet - 18 Mart 2009


Baktılar ki İÞ CİDDİ, hemen Organize olarak harekete geçildi.


İstedin mi bazı şeyleri gündemde uzun süre tutabilirsin. İstedin mi de ayıptır deyip kapatırsın.
Spor radyosunu açıyorsun, konu ile ilgili özel programlar yapılıp, önerilerde bulunuyorlar. Bülent KORKMAZ’a akıl veriyorlar. İlginç olan bu kişiler GALATASARAYlı değil. Gazeteler de farklı değil, televizyonlar da.
Gökmen Avcı yazıyor


Bugüne kadar yaşanmış benzer olayların sayısı oldukça fazla. Ama!!!!!!!!
Bir tarafta Bülent KORKMAZ, karşısında Kanlısı LINCOLN. Kendi aralarında halledilebilecek konu, uzatıldıkça uzatılıyor. NEDEN Mİ?
SKIBBE gitti ve yerine Futbolculuk Kariyeri oldukça PARLAK, Teknik Direktörlük Kariyeri ise KÖTÜ olan Bülent KORKMAZ geldi.
Taraflı Medya Mensupları ilk başta bu durumdan hoşnuttular. Çünkü GALATASARAY’ın önünde oldukça sıkıntılı maçlar vardı ve Bülent KORKMAZ’a biçilen ömür oldukça kısaydı.
İlk maç BORDEAUX.
“Takım maçı kaybeder ve UEFA Kupası macerası da biter.” Diye düşünenler, son saniye golüyle az da olsa şaşırdılar. (ÞANS GALATASARAY ve BÜLENT KORKMAZ’ın YANINDAYDI.)
Sonra KONYASPOR deplasmanı. Kötü bir sahada, iyi bir rakiple oynanacak zorlu bir karşılaşma. ARDA’nın maçın başında attığı golle alınan 3 puan. (OYUN KÖTÜ ama KAZANILAN 3 PUAN GAYET İYİ.)
BURSASPOR maçı tam anlamıyla GÜZEL BİR HEDİYE. Rakibin hataları sonucu Bülent KORKMAZ, 3’te 3 yapıyordu. (KOMÞU YARDIMI BUNA DERLER.)
GALATASARAY tekrar AVRUPA SAHNESİ’nde. Deplasmanda oynanan ilk maç için gayet iyi bir skor. HAMBURG 1 GALATASARAY 1. (AVRUPA HER ZAMAN BAÞKADIR.)
Son maç TRABZONSPOR deplasmanı. Yorgun, eksik çıkılan maçta atılan 2 gol ve bırakılan 2 puan. Bunu BAÞARISIZLIK olarak nitelendirenler, “ACABA KENDİLERİ BU DEPLASMANDA NE YAPACAKLAR.” (BEKLEYELİM VE GÜLELİM. PARDON GÖRELİM.)
Bütün bunları alt alta toplarsak, durum bazıları için hiçte iç açıcı değil. Zaman geçtikçe her şey tersine gidiyor ve TEHLİKE BÜYÜYOR.
UEFA KUPASI “KAZA” İLE TEKRAR ALINIRSA, O ZAMAN İÞLER KARIÞIR. HESAPLAR ÞAÞAR VE CAİMALARINA HİÇBİRÞEY ANLATAMAZLAR.
TURKCELL SÜPER LİG Þampiyonluğu ise hala gündemde. Tek rakip BEÞİKTAÞ.
Durum Kötü. Biz Þampiyon Olamıyoruz, GALATASARAY OLMAMALI. düşüncesi her zaman var ve Tekrar Zirve Yapıyor.
ÖYLEYSE: Ortalık Karıştırılmalı.
HEDEFTEKİ kişi Bülent KORKMAZ, LINCOLN değil.
Yapacak tek şey var.
GAZA GELMEDEN, ELDEKİ MALZEMEYİ EN İYİ ÞEKİLDE KULLANIP, HER İKİ KULVARDA EN ÜST SEVİYELERE GELMEK.
SEVGİLİ BÜLENT KORKMAZ,
BAÞKA TÜRLÜ BUNLARA CEVAP VEREMEZ, LAF YETİÞTİREMEZSİN..
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
cengiz-han
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 12 Jan 2008
Messages: 13614
Localisation: Paris

MessagePosté le: 20 Mar 2009 23:57    Sujet du message: Répondre en citant

Hedf medef kalmadi, kuslar da rahatladi :



Idea
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Raskolnikoff
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 09 Oct 2007
Messages: 3474
Localisation: Somewhere in the world

MessagePosté le: 21 Mar 2009 12:16    Sujet du message: Répondre en citant

uff..hatirlatmayin be!
Kaldirin bu "topic"i burdan, gözüm görmesin!
Unutmak, devekusu olmak istiyorum..karabasan gibi bir geceydi!!!
_________________
Родион Романович Раскольников
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Alex
Spammer
Spammer


Inscrit le: 28 Fév 2008
Messages: 435
Localisation: France

MessagePosté le: 21 Mar 2009 18:54    Sujet du message: Répondre en citant

Sevgili Rasko,

Utanacak hiç bir sey yok bunda, inan bana ! GS elindeki imkanlarla mücadele etmeye çalisti, ve her zamanki gibi en iyi sekilde mücadele etti. Sadece ve sadece, "direct 8" kanalinin spikerlerinin çenesini kapatmak için GS'in tur atlamasini isterdim !

Kewell gibi bir oyuncu stoper oynadi ! Niye ? Servet sakat ! Emre cezali ! Emre Güngör cezali ! Ne kadar saglam adam varsa defansta, bunlardan hiç birisi yok ! En azindan Servet olsaydi bari, Hamburg hiç bir gol atamazdi ! Yani, bunda utanacak bir durum yok ! Tam tersine ! Gurur duyulmasi gerekiyor kanimca ! Wink

Ben bir FB'li olarak bravo diyorum ! Elendigi için degil tabii, yanlis anlasilmasin ( bazi arkadaslar art niyetli ya Wink hemen altini çizeyim dedim ) ama en azindan mücadele, hirs ve istek var ! GS'in en büyük özellikleri de bunlar zaten Avrupa kupalarinda ! Bu açidan, o arenada ülkemizi en iyi sekilde temsil eden takimimiz ! Wink


Saygilarimla



PS : Ah su saatçi varya...dereyi görmeden paçalarini sivamasa, daha iyi olacak ! Eh ne diyeyim baska, rüya görmek yasak degil herhalde ! Wink
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
ipso_facto
Spammer
Spammer


Inscrit le: 04 Mai 2006
Messages: 514
Localisation: Kaçkar Mountains

MessagePosté le: 21 Mar 2009 22:38    Sujet du message: Répondre en citant

Alex a écrit:
Sevgili Rasko,

Utanacak hiç bir sey yok bunda, inan bana ! GS elindeki imkanlarla mücadele etmeye çalisti, ve her zamanki gibi en iyi sekilde mücadele etti. Sadece ve sadece, "direct 8" kanalinin spikerlerinin çenesini kapatmak için GS'in tur atlamasini isterdim !

Kewell gibi bir oyuncu stoper oynadi ! Niye ? Servet sakat ! Emre cezali ! Emre Güngör cezali ! Ne kadar saglam adam varsa defansta, bunlardan hiç birisi yok ! En azindan Servet olsaydi bari, Hamburg hiç bir gol atamazdi ! Yani, bunda utanacak bir durum yok ! Tam tersine ! Gurur duyulmasi gerekiyor kanimca ! Wink

Ben bir FB'li olarak bravo diyorum ! Elendigi için degil tabii, yanlis anlasilmasin ( bazi arkadaslar art niyetli ya Wink hemen altini çizeyim dedim ) ama en azindan mücadele, hirs ve istek var ! GS'in en büyük özellikleri de bunlar zaten Avrupa kupalarinda ! Bu açidan, o arenada ülkemizi en iyi sekilde temsil eden takimimiz ! Wink


Saygilarimla



PS : Ah su saatçi varya...dereyi görmeden paçalarini sivamasa, daha iyi olacak ! Eh ne diyeyim baska, rüya görmek yasak degil herhalde ! Wink


Alex,

çok defans oyuncularinin eksikliginin altini çizmekte haklisiniz, bu hezimetin sorumlugunu burda aramak lâzim.Söyle kardroya baktigimizda kulüp bir sürü forvet oyuncusuna yatirim yapmis, savunmayi es geçmisler...sonuç sakat ve cezalilarin yerine sokacak kimse yok !
Bence burda yönetimin ve teknik kadronun oyuncu kontenjani seçme hatasi var, buda affedilmez profesyenel bir hatadir.
Ne biliyim, bu is stepnesiz bir arabayla yola çikmaya benzer !
GS'nin ki de öyle oldu, fazla yol katedemedik, yari yolda kaldik Sad
Rüyamiz kâbusa dönüstü !

Nede olsa gariban fenerlilere üzülüyordum, adamlar endiselenmeye baslamisti, bu GS Kadiköyde final oynuycak ele güne rezil olacagiz diye Wink
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Raskolnikoff
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 09 Oct 2007
Messages: 3474
Localisation: Somewhere in the world

MessagePosté le: 22 Mar 2009 0:35    Sujet du message: Répondre en citant

Ama simdi biz de ele güne rezil olduk..
2-0'dan sonra hemen iki gol yemek bence affedilir gibi degil!
Daha önce de yazdigim gibi dereyi görmeden paçayi sivama hatasi Türkiye'de bir hastalik...Ligde de bu gidisle Fenerli kardeslerle Cimbom 4 veya 5'inci sirayi paylasacak....
_________________
Родион Романович Раскольников
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
cengiz-han
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 12 Jan 2008
Messages: 13614
Localisation: Paris

MessagePosté le: 09 Juil 2009 23:51    Sujet du message: Répondre en citant

Geçmise mazi gelecege .... derler...
Yeni sezona girererken bir arkastan gelen yaziyi paylasayim burada :

Bugun ogleden sonra buyuk bir otelin lobisinde bir tanidigimla randevum vardi. Her zaman yaptigim gibi biraz erken gittim.

Oturdum, bekliyorum. O an 5 metre ilerden korkunc guzel, boy pos manken duzeyinde sarisin bir genc hanim gecti.

Tabii gozler, ardindan butun vucudumla donerek baktim Smile 5 dakika sonra geri dondu, benden gene ayni hareketler....

Arka koltukta oturan takim elbiseli kravatli bir zenci bey, guzel kadin, degil mi dedi. Evet dedim ve muhabbet basladi. Kalkti yanima geldi.

Soz bir ara memleketlerimize geldi. Adam Ben Fildisi Sahillerindenim dedi. Ben de Turkum deyince hemen Galatasaray dedi ve muhabbet daha da derinlesti. Bana 1999-2000 yilinin kadromuzu saydi. Hagi'nin takima ne gibi katkilari oldugunu, Taffarel'in cok kiymetli oldugunu vs... herkesten bahsetti.

Ben saskin, yaw sen bunlari nasil aklinda tuttun filan dedim. Ben dedi Galatasaray fanatigiyim. Bir de dedi, Kader Keita benim ailemdendir, ona iyi oyna haaa dedim dedi.

Neyse, muhabbetin sonuna dogru, bakindi, karti yok ustunde. Bir kagida http://www.uci-ivory.com/ yazdi. Bak bu adrese dedi, ben kasim ayinda yapilacak cumhurbaskanligi secimleri icin adayim, buyuk ihtimalle de secilecegim. Beraber Galatasaray macina gideriz seninle, eger Turkiye'ye resmi ziyarete gelirsem dedi.

Ve ayrildik.

Eve geldim, adresi yazdim. Evet benim arkadas ! Sitesi daha bitmemis ama resimdeki bizim Galatasarayli...(bana soylemisti site daha duyurulmadi diye)

Yakinda Galatasaray fanatigi cumhurbaskani da olacak Smile

Yalcin
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
cengiz-han
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 12 Jan 2008
Messages: 13614
Localisation: Paris

MessagePosté le: 09 Juil 2009 23:54    Sujet du message: Répondre en citant

Gelen yorumlar da ilginç :


Anafikir,
Guzel arkadasliklar icin onunuzden gecen guzel kiza bakiniz.

Ama filozof veya cumhurbaskanligina adaysaniz o guzel kiza bakan erkeklere bakiniz.

birisi, digeri de


Bence cok yayilmasin bu bilgi, Azize kalkip adamin rakibine sponspor filan olmaya kalkar, olmadi orduyu kiskirtir darbe yapip indirsinler diye )) Daha kotusu 30 dk. konusur ikna eder filan adamcagizi, gider elden FS.
Wink
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
murat_erpuyan
Admin
Admin


Inscrit le: 30 Jan 2006
Messages: 11167
Localisation: Nancy / France

MessagePosté le: 03 Aoû 2009 1:19    Sujet du message: Répondre en citant

Pour les fans de GS :
http://www.2288gs.com
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
cengiz-han
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 12 Jan 2008
Messages: 13614
Localisation: Paris

MessagePosté le: 17 Sep 2009 2:17    Sujet du message: Répondre en citant

Panathinaïkos (Grè) / Galatasaray Istanbul (Tur)
Canal+ Sport+'de...

Pour les abonnés de free c'est 23 ou 140, l'abonnement est 5 E

Bu topic'de yazili bir konu yine tekerrur etmis vaziyette : Servet yine yok !
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
murat_erpuyan
Admin
Admin


Inscrit le: 30 Jan 2006
Messages: 11167
Localisation: Nancy / France

MessagePosté le: 17 Sep 2009 23:27    Sujet du message: Répondre en citant

Eh bein c'était agréable ce soir d'écouter les commentateurs de sport+.

3-1 chez les adversaires, résultat satisfaisant...
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Alex
Spammer
Spammer


Inscrit le: 28 Fév 2008
Messages: 435
Localisation: France

MessagePosté le: 17 Sep 2009 23:50    Sujet du message: Répondre en citant

Toutes mes plus chaleureuses félicitations à GS ! Quel récital ! J'ai pris énormément de plaisir à les voir jouer ainsi. Ils ont littéralement donné une leçon de football aux Grecs du Panathinaïkos ! Le score est même très flatteur pour les Hellènes ! Le 4-0 était tout proche ! Dommage ! Mais bon, on va pas faire les difficiles ! Contentons nous de manger les raisins de Corinthe ! Wink

J'ai vraiment été impressionné par le niveau de jeu de GS ! Ouuh, je sens que la malédiction de Kadiköy va prendre fin cette année, avec peut-être une raclée à la clé que FB ne sera pas près d'oublier, vu le jeu pitoyable qu'a développé ce soir cette dernière !
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Raskolnikoff
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 09 Oct 2007
Messages: 3474
Localisation: Somewhere in the world

MessagePosté le: 18 Sep 2009 1:20    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:
Quel récital ! J'ai pris énormément de plaisir à les voir jouer ainsi.


Cher ami Alex..
Trop d'honneur pour GS de la part d'un "fenerli", mais je n'ai pas vécu le match de la même façon..
Je précise : d'habitude, je déteste commenter un match terminé, si l'arbitre..si cela si ceci.. et donc je n'aime pas les programmes style Büyük A et Toroglu : Ugur geri gel dur! bak ofsayt tam penalti vs..
Ce qui est fait et fait. je suis de ceux pour qui le résultat prime sur tout.. REAL POLITIK..REAL MATCH.. Ne olmussa olmus..n'apalim yani....golu yemissin..ofsayt, elle, hakem vs..yemeseydin n'apiyim!
Une fois je fais exception : hop oturdum hop kalktim...
Des deux côtés, les passes rataient les destinataires, même si GS dominait en général. J'avais à l'esprit le souvenir du match contre Milan ac en 1999, gagné 3-2 dans les prolongations.. et je craignais 3-3 contre Pana...
Baros a raté une multitude d'occase..et les grecs ont frôlé le but et visé une fois le poteau.
J'ai trouvé que ces passes en arrière sont dangereuses, et n'inspirent pas confiance...
Ils ont joué en dilettante et offert un but à Pana....
C'est vrai, cette année GS est une bonne équipe..mais les bonnes ne gagnent pas toujours.
Après le match nous avons regardé d'un œil le basket, FR-ESP, et de l'autre FB contre les hollandais, et je me suis tiré quand FB a marqué, j'ai dit c'est dans la poche à Saracoglu..hélas pour Fb, je rentre maintenant et découvre le résultat chez moi..Geçmis olsun...
Bonne nuit à tous!
_________________
Родион Романович Раскольников
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Alex
Spammer
Spammer


Inscrit le: 28 Fév 2008
Messages: 435
Localisation: France

MessagePosté le: 18 Sep 2009 9:17    Sujet du message: Répondre en citant

Cher ami Rasko,


J'aurais aimé en tant que FB'li, vivre des soirées aussi tranquilles pour mon équipe, comme les GS'li hier soir. Hélas, je ne pourrais malheureusement pas en dire autant, même en championnat ! A aucun moment du match de FB, j'ai pensé que FB prendrait le dessus sur cette modeste équipe de Twente, qui a semble-t-il été gravement sous-estimé, vu le jeu déployé par FB ! Même après le but de Mehmet Topuz, un peu tiré par les cheveux, car jusque là il n'y avait aucune action dangereuse de FB jusqu'à cette 77 ème minute, je n'avais l'esprit tranquille tellement cette équipe était supérieure en technique, en vivacité, en solidarité et en envie. Le résultat n'est pour moi, pas une surprise ! Je n'ai pas envie de m'étaler sur les raisons de cette défaite car ce n'est pas notre propos ici !

Pour en revenir à notre sujet !


Je suis arrivé en retard pour le début du match de GS, et le score était de 1-0 déjà. Même si les deux premiers buts de GS sont des "cadeaux" de l'adversaire, il ne faut surtout pas faire la fine bouche (üzümünü ye bagini sorma misali) , il faut être preneur ! Moi j'ai une vu un GS conquérant hier soir, à aucun moment je n'ai pensé que Panathinaikos reviendrait dans la partie !
Et sans les largesses de Baros, ça fait longtemps qu'ils auraient baissé pavillon les Grecs ! Sachez que dans un match, il y a toujours du déchet, autrement dit, des mauvaises passes, même les plus grandes équipes en font ! Cependant, il y a des circulations de balle qu'il ne faut jamais faire, comme les passes dans l'axe de la défense, il y a toujours un danger permanent. Et hier soir GS l'a fait qu'une seule fois, et ça a généré une action dangereuse adverse. Et c'est tout ! Ok, ils ont tiré une fois sur le poteau, loupé des occazes, mais tout ça fait partie du jeu...

GS était un voire deux tons au-dessus des Grecs hier soir ! Je pense que l'expérience a pesé lourd dans la balance !

saygilarimla

PS : GS a gagné 3-2 dans les prolongations contre le grand Real de Madrid, pas contre le Milan AC.
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Raskolnikoff
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 09 Oct 2007
Messages: 3474
Localisation: Somewhere in the world

MessagePosté le: 18 Sep 2009 10:20    Sujet du message: Répondre en citant

C'est vrai Alex, contre Milan AC, ce n'était pas dans les prolongations mais dans les dernières minutes du temps règlementaire...Je regardais le match à Berlin, et à 5 minutes de la fin, pensant que c'était perdu à 1-2, j'ai décroché et éteint le poste. D'un coup Kreuzberg s'est enflammé et j'ai cru que Herta avait gagné....Non, c'était les 2 buts de GS en fin de match...C'est ce match qui à permis à l'équipe de disputer la coupe EUFA et de la gagner...Dès fois en foot, ça tient à un cheveu....

6ème journée de la Ligue des Champions 1999-2000
Le 3 novembre 1999, Stade Ali Sami Yen (Istanbul)
Galatasaray - Milan AC 3-2 (1-1)
Spectateurs : 30 000
Arbitre : M. Lopez Nieto (Espagne)
Buts : Capone (27e), Hakan Sükür (87e), Ümit (90e) pour Galatasaray ; Weah (20e), Giunti (51e) pour le Milan AC
Avertissements : Okan (22e) pour Galatasaray; Weah (20e), Maldini (44e), Shevchenko (64e), Abbiati (71e) pour Milan AC


_________________
Родион Романович Раскольников
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forums d'A TA TURQUIE Index du Forum » Forum Sport Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Aller à la page Précédente  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Suivante
Page 2 sur 23

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum


Powered by phpBB v2 © 2001, 2005 phpBB Group Theme: subSilver++
Traduction par : phpBB-fr.com
Adaptation pour NPDS par arnodu59 v 2.0r1

Tous les Logos et Marques sont déposés, les commentaires sont sous la responsabilités de ceux qui les ont postés dans le forum.