552 visiteur(s) et 0 membre(s) en ligne.
  Créer un compte Utilisateur

  Utilisateurs

Bonjour, Anonyme
Pseudo :
Mot de Passe:
PerduInscription

Membre(s):
Aujourd'hui : 0
Hier : 0
Total : 2270

Actuellement :
Visiteur(s) : 552
Membre(s) : 0
Total :552

Administration


  Derniers Visiteurs

lalem : 6 jours
SelimIII : 8 jours
adian707 : 9 jours


  Nétiquette du forum

Les commentaires sont sous la responsabilité de ceux qui les ont postés dans le forum. Tout propos diffamatoires et injurieux ne sera toléré dans ces forums.


Forums d'A TA TURQUIE :: Voir le sujet - Fenerbahçe mi Fenergarden mı? -Özgen Acar-Cumhuriyet-25/9/07
Forums d'A TA TURQUIE Index du Forum Forums d'A TA TURQUIE
Pour un échange interculturel
 
 FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres   Groupes d'utilisateursGroupes d'utilisateurs    

Fenerbahçe mi Fenergarden mı? -Özgen Acar-Cumhuriyet-25/9/07
Aller à la page Précédente  1, 2, 3  Suivante
 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forums d'A TA TURQUIE Index du Forum » Forum Sport
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
Alex
Spammer
Spammer


Inscrit le: 28 Fév 2008
Messages: 435
Localisation: France

MessagePosté le: 27 Avr 2008 21:14    Sujet du message: Répondre en citant

Bu arada GS'li arkadaslara, takimlarinin, FB karsisinda aldigi hakli galibiyetten dolayi tebrik ederim. Smile Her açidan üstündü GS bugün. FB bu korkak futbolla beraberligi bile haketmedi zaten.
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
cengiz-han
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 12 Jan 2008
Messages: 13627
Localisation: Paris

MessagePosté le: 27 Avr 2008 23:22    Sujet du message: Répondre en citant

C'est un acte de "gentleman".

Mais justement un gentleman comme Alex n'arrive pas croire les magouilles que peuvent générer les dirigeants de FB. Et par là je pense qu'en Turquie tout le monde est en train de magouiller.

Quant à Ulusoy, à ma connaissance il n'a rien fait pour "faciliter la tâche" à GS et même bcp fait en espérant récupérer Aziz Yildirim en sa faveur !

Je crois qu'Erpuyan avait rappelé dans un autre topic la citation d'Inonu :
Namuslular da namussuzlar kadar cesaretli olursa...

D'ailleurs moi j'ai souligné ici même les agissement intolérable de Hakan Sukur. J'essaie, oui j'essaie d'être "namuslu"....
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Alex
Spammer
Spammer


Inscrit le: 28 Fév 2008
Messages: 435
Localisation: France

MessagePosté le: 28 Avr 2008 16:36    Sujet du message: Répondre en citant

Quoi, Haluk Ulusoy n'aurait rien fait pour faciliter la tâche de GS ? De qui se moque-t-on ? Wink Il faut vraiment enlever vos oeillères cher ami, et de toute urgence !
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
cengiz-han
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 12 Jan 2008
Messages: 13627
Localisation: Paris

MessagePosté le: 29 Avr 2008 0:18    Sujet du message: Répondre en citant

Alex a écrit:
Quoi, Haluk Ulusoy n'aurait rien fait pour faciliter la tâche de GS ? De qui se moque-t-on ? Wink Il faut vraiment enlever vos oeillères cher ami, et de toute urgence !


Parlons sur dossiers (fait) !
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
cengiz-han
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 12 Jan 2008
Messages: 13627
Localisation: Paris

MessagePosté le: 29 Avr 2008 0:30    Sujet du message: Répondre en citant

Que dire de cet chroniqueur ?

Sarı kırmızı kartonları anladık da yeşil ne oluyor?

Ercan SAATÇİ

FENERBAHÇE’nin baÅŸlattığı bir çok aktivite diÄŸer kulüpler tarafından da takip ediliyor ... Fenerbahçe taraftarı, her türlü özel karşılaÅŸmada mutlaka tribünlerde bir aktivite yapar. Buna özen gösterilir. En ince ayrıntısına kadar düşünülür... Güzel ve manalı bir fotoÄŸraf çıkar ortaya ...

Dün, hemen Fenerbahçeli taraftarların oturduÄŸu kale arkasındaki G.Saraylı taraftarlar da bu derbi için bir organizasyon yapmışlar... Ãœstelik oldukça renkli bir karton gösterisi organize etmiÅŸler ! Sadece renklerle ilgili biraz kafam karıştı... Sarı ve kırmızı kartonları anladım ama yeÅŸil rengin sarı kırmızıyla aynı tribünde olmasını anlayamadım? Arada biraz da beyaz renkli kartonlar vardı... Meksika bayrağı desem sarı var o yüzden deÄŸil... G.Saray’ın renkleri desem o da deÄŸil, yeÅŸilin ne iÅŸi var orada ? Anlayamadık... Maçtan önce F.Bahçe taraftarının o trübüne yaptığı tezaruhatı yazmayacağım, ama manidardı doÄŸrusu...

Bu arada Galatasaraylı futbolcular sahaya "Burası Samiyen burda küfür yok !" Pankartıyla çıktılar. Ama nereye ve neye kadar ? Fenerbahçe stadındaki genel teammülleri yakalar mı bu rica acaba? Futbolcuların elinde ki pankart, sanki bari bu maçlığına küfür etmeyin, ceza yemeyelim der gibiydi. Ben o pankartı öyle okudum.

Alex dit tout le temps "kedi eremedigi ete", là c'est la justification, mais autant de bassesse c'est trop.

ET pour que le lecteur comprend de quoi il s'agit voilà là photo où l'on voit le vert :



Ainsi il justifie les injures des fanatiques de FB qui ont hurlé :"Kahrolsun PKK, O.Ç. CimBomBom.

Oui, il y avait aussi des connards qui ont lancé des objets quand Alex est venu tirer son "korner" mais bon comme je dis l'autre c'est lautre...

Et une réaction :

Mutlaka eşi, çocuğu, akrabaları, yakın dostları seviyordur onu. Başka seveni de olduğunu sanmıyorum bu ülkede. Ender bir durumdur, hakkında tek olumlu laf eden görmedim çevremde. Ercan Saatçi'den bahsediyorum. Müzikal kariyerinden -"Sayenizde"yi onun yaptığını aklım almıyor- banane de; spor yazarlığı bir felaket. Dün Galatasaray-Fenerbahçe maçında kale arkasında Galatasaray'lıların yaptığı koreografi için yazdıkları utanç verici. Üstelik ne olduğu hakkında tek kuruş fikri olmadan ve televizyon başından. Koreografideki saha zeminini vurgulayan yeşil rengin varlığını sorguluyor sarı-kırmızı'nın yanında Ercan Saatçi. Bu nasıl ucuz şovenliktir, bu nasıl ucuz provokasyondur?
yapilan gosteri icin yazdigi yazida direk Galatasaray'i Pkk'nin sari-kirmizi-yesil renklerini acip bolucu orgutun propagandasini yapma iftirasini atiyor.
80 köşe yazarının yorum yazdığı derbiden bu çıkarımı yapan tek köşe yazarının Ercan Saatçi olması beni hiç şaşırtmadı. Onunla aynı şehiri paylaşmak, aynı havayı solumak bile rahatsız ediyor insanı.
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Alex
Spammer
Spammer


Inscrit le: 28 Fév 2008
Messages: 435
Localisation: France

MessagePosté le: 29 Avr 2008 8:04    Sujet du message: Répondre en citant

Sen acil bir sekilde bir uzmana görün sevgili dostum. Sana iyi sifalar diliyorum.


PS : kedi "eremedigi" degil, kedi uzanamadigi cigere... derler
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Alex
Spammer
Spammer


Inscrit le: 28 Fév 2008
Messages: 435
Localisation: France

MessagePosté le: 29 Avr 2008 8:25    Sujet du message: Répondre en citant

http://www.hurriyet.com.tr/spor/futbol/8810021.asp?gid=211&sz=56028#

Yorum sizin Cengiz-Han bey, buyrun ! Wink
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Alex
Spammer
Spammer


Inscrit le: 28 Fév 2008
Messages: 435
Localisation: France

MessagePosté le: 29 Avr 2008 12:37    Sujet du message: Répondre en citant

Bu kadar küstahlik, yüzsüzlük olmaz ki kardesim ! Pes artik ! Adamlarda hafiza denen bi sey kalmamis, takimlari gitmis Chelsea'den 5 yemis, ayni takima dise dis mücadele eden ve elenen bir takimla dalga geçiyorlar ! Smile

Üstelik sampiyonlar ligini UEFA kupasiyla karistirarak !!! Pes yani ! Bu kadar da saçmalik olmaz ki yaw !
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
cengiz-han
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 12 Jan 2008
Messages: 13627
Localisation: Paris

MessagePosté le: 30 Avr 2008 0:20    Sujet du message: Répondre en citant

Eh bien, c'est très révélateur. Alex n'est pas d'accord avec moi, soit. Mais pour me contrer il m'attaque en ma personne.

Par exemple je suis un ignorant, je n'utiliserais pas correctement un proverbe turc, je suis un débile, un psychopathe qui doit se soigner…

Donc, ma parole n’a pas de valeur.

C’est la démonstration de faiblesse.

Bon puisque la logique est le GS’li est encore pire que le FB’li, alors je reviendrai avec de nombreuses illustrations telle « Roma polisine kalkan eller kirilsin », Ou encore l’attaque du lycée de Galatasaray désigné collaborateur de l’ennemi ou traitre…

Chiche…
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Alex
Spammer
Spammer


Inscrit le: 28 Fév 2008
Messages: 435
Localisation: France

MessagePosté le: 30 Avr 2008 9:28    Sujet du message: Répondre en citant

Et ta démonstration, elle est où mon coco ? Wink

A part faire des copié-collé, tu n'as rien démontré du tout. Les copié-collé, tout le monde sait en faire. Wink

Et où est-ce que j'ai dit les "GS'li sont pires que les FB'li" ? Tu souffres vraiment d'un délire de la persécution ! Faut se soigner mon petit. Smile
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Alex
Spammer
Spammer


Inscrit le: 28 Fév 2008
Messages: 435
Localisation: France

MessagePosté le: 30 Avr 2008 9:55    Sujet du message: Répondre en citant

Temiz ligciler, beyaz sayfacilar "Özür dileyecekler mi " ? Selçuk Yula

http://www.fotomac.com.tr/yaz1316-50120-101.html
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
cengiz-han
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 12 Jan 2008
Messages: 13627
Localisation: Paris

MessagePosté le: 30 Avr 2008 12:08    Sujet du message: Répondre en citant

Bravo pour la vulgarité ! Continuez "kendinden menkul" sahsiyet.

Je reprends ici le texte pour répondre plus tard :

ÖZÜR DİLEMEZLER
Galatasaray, bu saatten sonra şampiyonluğu verir mi? Zor görünüyor. Bu arada merak ettiklerimiz var. Ortalarda göremediklerimizi gördük. Kimler mi? Hani beyaz sayfalardan bahsedenler, hani o federasyon Fenerbahçe'yi şampiyon yapacak diyenler, hani o Recep Tayyip Erdoğan F.Bahçe'yi koruyacak diyenler, birden bire ortadan yok oldular. Daha doğrusu G.Saray'a karşı görevlerini tamamladılar ve geri çekildiler. Başbakan'ın takımı dedikleri Çaykur Rize ve Kasımpaşa ligden düştü. Fenerbahçe son 2 haftaya 3 puan geriden giriyorsa Erdoğan'a bir özür borçları vardır demektir. Özür dilerler mi? Zannetmiyorum. Ama görevlerini tamamladılar. F.Bahçe yıllardır Haluk Ulusoy'a karşı olduğunu söyledi ve mücadele verdi ama düşüremedi. Bu işi G.Saray ve Beşiktaş yaptı. Bu işi onlar yapmasına rağmen federasyonun Fenerli olduğunu iddia ettiler. Başkan Hasan Doğan, Beşiktaş kongre üyesi. Lütfi Arıboğan, Ahmet Güvener, Reşat Bostan, İlhan Helvacı hepsi Galatasaraylı. Adnan Türkan ve Sait Yalazay Beşiktaş, Süheyl Önen'in Trabzonsporlu olmasına rağmen tek Fenerbahçeli olan Kemal Dinçer üzerinden yorumlarını yapıyorlar. Gelinen noktayı görüyorsunuz. Ben bu federasyonun iyi işler yapacağına inanıyorum. Sadece Fenerbahçeli olmadığını belirtmek için yazıyorum. Hakemlerin adaletinden bahsedenler, o adalet gerçekten isteseydi, bırakın geçmiş maçları, G.Saray ne Gençlerbirliği ne de Büyükşehir'i yenebilirdi. Eğer iki haftada fikirleri değişmediyse G.Saray'ın sitesinde beyaz sayfa ile ilgili yayınladığı bildirinin altına bir daha imza atmasını bekleyeceğiz. Sivas'ta bu konula ilgili pankartla çıkarlarsa ne kadar samimi olduklarını göreceğiz.
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Alex
Spammer
Spammer


Inscrit le: 28 Fév 2008
Messages: 435
Localisation: France

MessagePosté le: 30 Avr 2008 13:48    Sujet du message: Répondre en citant

Quelle vulgarité ? Celle qui n'existe que dans ton imagination ? Wink
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Alex
Spammer
Spammer


Inscrit le: 28 Fév 2008
Messages: 435
Localisation: France

MessagePosté le: 30 Avr 2008 14:05    Sujet du message: Répondre en citant

Yerli oyuncu meraklilarinin çok medyatik ve ayni zamanda antipatik baskanlarinin son incisi:

" öyle bir yildiz transfer edecegiz ki, FB'nin alacagi isim gölgede kalacak(mis)" : Adnan Polat (Hoca) !

http://www.fotomac.com.tr/ana101.html


Bu sahis degilmiydi, FB, Roberto Carlos'u alamaz diye, sadece pabucunu alir diye ! Wink

Ukâlâ herif, FB, birak en kral oyuncuyu, senin devletin sayesinde ayakta kalabilen kulübünü satin alir ibe ! Wink

Anlasilan, herifler UEFA ve Super Kupa kazanmalarina ragmen, hâlâ FB kompleksiyle yasiyorlar ! Içleri rahat degil. Smile

"Görünen köy kilavuz istemezmis" Adnan hoca !
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
papatya
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 07 Juil 2006
Messages: 1446

MessagePosté le: 30 Avr 2008 15:11    Sujet du message: Répondre en citant

J'y crois pas Laughing

Vous êtes sérieux ou vous faites semblant de vous énerver Very Happy
_________________
Bir ulus sımsıkı birbirine bağlı olmayı bildikçe yeryüzünde onu dağıtabilecek bir güç düşünülemez.
ATATÃœRK
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forums d'A TA TURQUIE Index du Forum » Forum Sport Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Aller à la page Précédente  1, 2, 3  Suivante
Page 2 sur 3

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum


Powered by phpBB v2 © 2001, 2005 phpBB Group ¦ Theme: subSilver++
Traduction par : phpBB-fr.com
Adaptation pour NPDS par arnodu59 v 2.0r1

Tous les Logos et Marques sont déposés, les commentaires sont sous la responsabilités de ceux qui les ont postés dans le forum.