244 visiteur(s) et 0 membre(s) en ligne.
  Créer un compte Utilisateur

  Utilisateurs

Bonjour, Anonyme
Pseudo :
Mot de Passe:
PerduInscription

Membre(s):
Aujourd'hui : 0
Hier : 0
Total : 2270

Actuellement :
Visiteur(s) : 244
Membre(s) : 0
Total :244

Administration


  Derniers Visiteurs

administrateu. : 1 jour, 05h01:07
murat_erpuyan : 1 jour, 05h03:31
SelimIII : 1 jour, 18h28:03
Salih_Bozok : 4 jours
cengiz-han : 4 jours


  Nétiquette du forum

Les commentaires sont sous la responsabilité de ceux qui les ont postés dans le forum. Tout propos diffamatoires et injurieux ne sera toléré dans ces forums.


Forums d'A TA TURQUIE :: Voir le sujet - Turkçe sozlu
Forums d'A TA TURQUIE Index du Forum Forums d'A TA TURQUIE
Pour un échange interculturel
 
 FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres   Groupes d'utilisateursGroupes d'utilisateurs    

Turkçe sozlu
Aller à la page Précédente  1, 2
 
Poster un nouveau sujet   Ce sujet est verrouillé; vous ne pouvez pas éditer les messages ou faire de réponses.    Forums d'A TA TURQUIE Index du Forum » Demandes, recherches et forum d'entraide
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
sumer
Expert
Expert


Inscrit le: 28 Fév 2009
Messages: 235
Localisation: France

MessagePosté le: 28 Mai 2009 0:06    Sujet du message: Répondre en citant

Evet çok cadalozdum ama boyle konusanlari hiç sevmem, benim cevaplarim Nasreddin hoca gibi girgir dolu vede çok anlamliydi Laughing Laughing Laughing
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Raskolnikoff
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 09 Oct 2007
Messages: 3474
Localisation: Somewhere in the world

MessagePosté le: 28 Mai 2009 0:21    Sujet du message: Répondre en citant

Cadalozdan cadaloza fark vardir aslinda. sevimlisi vardir, bir de daha az sevimlisi ile hiç sevimli olmayani. Bu "oral türk" bana çok meymenetsiz geldi. Belki de takvimin "tesligine" ugradi olur a!!! Ama ne bu hisim be....tabib bey gibi efendi birisine küfür etsin olacak sey degil... Umarim aksi bir hocaya düser sinavda görür gününü....Bac pro compta..imis.....hangi LEP' ise belki orada "gacolar arasinda" tutunabilmek için böyle tavir sergilemeyi yegliyor ama biz kaçin kurasiyiz, sökermi bize bu ayaklar be!
_________________
Родион Романович Раскольников
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
martin_eden
Spammer
Spammer


Inscrit le: 18 Jan 2009
Messages: 366
Localisation: Istanbul/Turquie

MessagePosté le: 28 Mai 2009 10:17    Sujet du message: Répondre en citant

İzmirli kız,

Bu kadar kızacağını tahmin etmedim. Kusura bakma, gitmene ben sebep olmayayım lütfen. Sözlerine kırılmadım, olur böyle şeyler.
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Raskolnikoff
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 09 Oct 2007
Messages: 3474
Localisation: Somewhere in the world

MessagePosté le: 28 Mai 2009 13:42    Sujet du message: Répondre en citant

martin_eden a écrit:
İzmirli kız,

Bu kadar kızacağını tahmin etmedim. Kusura bakma, gitmene ben sebep olmayayım lütfen. Sözlerine kırılmadım, olur böyle şeyler.


Tabib kardesim, sen galiba biraz fazla iyi niyetlisin, ve bu gerçekten "takdire sayan", ama bir söz var "cehennemin taslari iyi niyetle dösenmis"...
Bu kiz silligin biri, baksana buraya geliyor, gelis tarzi bile faul....siktirici sms dilini bize empoze etmeye çalisiyor, sonra da delleniyor...
Bunlara haddini bildirmezsen sonra gelip kafamiza siçarlar. tam tokatlik bir avrat, "mal baisée"nin biri olsa gerek!
(simdi gelip birileri benim dediklerimden nem kapacak...çok 'ikimdeydi...pardon "ipimde degil" demek istedim.!!!)

ps :

mal baisée : fransizca böyle bir deyim var, bazi avratlar bundan rahatsiz oluyor ve kullananlari suçluyorlar. Oysa bir dil konusulmak için olusmustur. Memnun olmayan gitsin dil akademisine sikayet etsin, ama bunun gerçekligini, "frustré" kimselerin, doyumsuzlarin, "aigreur"ünü ortadan kaldiramazsiniz..Gitsinler diplerini dövdürsünler onlara faydali olur....Bu forumun sorumlusu degilim, sadece kendime istedigim gibi konusma hakki taniyorum, her zaman da buna saygi gösterilmiyor zaten..ama yirtik bilmemneden çikar gibi bir iki sefer girip kendi güncel ufacik menfaatleri için götlük edenleri de kaldiramiyorum.


ps2 :

tam tokatlik bir avrat = tam "macho" bir söz....biliyorum ama bazilari gerçekten müstahak..yâni oglanlar tokatlanir..avratlar tokatlanmaz mi? "privilège"..ayricalik mi isteniyor..Ideali tabii kimsenin tokatlanmamasi... Istedigin boku ye fütursuzca... ..oh ne âla memleket...Yer mi lan?
_________________
Родион Романович Раскольников
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
papatya
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 07 Juil 2006
Messages: 1446

MessagePosté le: 28 Mai 2009 14:18    Sujet du message: Répondre en citant

Utanç verici yazilar.

Biri 60’ini geçmis bir ihtiyar, biri güya hoca. Bir gencecik kiza yazdiklarina bakin.

Ayip vallah !
_________________
Bir ulus sımsıkı birbirine bağlı olmayı bildikçe yeryüzünde onu dağıtabilecek bir güç düşünülemez.
ATATÜRK
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Raskolnikoff
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 09 Oct 2007
Messages: 3474
Localisation: Somewhere in the world

MessagePosté le: 28 Mai 2009 14:50    Sujet du message: Répondre en citant

papatya hanim buyurur ki...
Citation:
Utanç verici yazilar.

Biri 60’ini geçmis bir ihtiyar, biri güya hoca. Bir gencecik kiza yazdiklarina bakin.

Ayip vallah !


O gencecik te çok masum zavalli...
Efendi bir doktor kardasimiza "clochard" ve "con" diyor....
60'ini geçmis "ihtiyar" için de çok merci Papatya..bari "bunak" deseydin...
Merak etme daha bunamadim....niyetim de yok bunamaya....Bana karsi neden bu denli saldirgan oldun birden bire bir anlam veremiyorum, yorumlamak ta istemiyorum..
Ote yandan "güya" hoca deyimini açiklaman gerekir: Murat'i kastediyorsan "güya" degil, yâni hocaligi kendinden menkul degil, resmen hoca, bana gelince yillarca milli egitimde tescilli hocaliktan tekaütüm elan, "güya"lik bir durumum yok benim de..ce qui n'empêche pas d'appeler un chat un chat" ni d'appeler "une connasse" par son qualificatif, pour être franc jusqu'au bout.
_________________
Родион Романович Раскольников
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
papatya
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 07 Juil 2006
Messages: 1446

MessagePosté le: 28 Mai 2009 15:27    Sujet du message: Répondre en citant

«Güya» yazdim çünkü Sayin Erpuyan’in tutumunu çok yadirgadim. Kizcagiz kaba davrandi diye söylemediginiz kalmadi. Gençlerimizin egitiminden sorumlu olan kisilerin daha seviyeli ve anlayisli olduklarini düsünüyordum.

Quant à toi Salih, puisque tu aimes tant la franchise et bien je me sens à l’aise pour te dire que t’es un vieux con immature qui s’en prend lâchement (planqué derrière son ordi) à une gamine en la traitant de tous les noms. Saçindan, sakalindan utan. Ama ne gezer !
_________________
Bir ulus sımsıkı birbirine bağlı olmayı bildikçe yeryüzünde onu dağıtabilecek bir güç düşünülemez.
ATATÜRK
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Raskolnikoff
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 09 Oct 2007
Messages: 3474
Localisation: Somewhere in the world

MessagePosté le: 28 Mai 2009 15:45    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:
t’es un vieux con immature qui s’en prend lâchement (planqué derrière son ordi) à une gamine en la traitant de tous les noms.


vieux con immature ...hah hah....décidément tu m'en veux..mais pourquoi au juste? Les relations se sont détériorées depuis que je t'ai malencontreusement appelée "chérie" et tu m'a demandé des comptes pour ça...Mais c'était une plaisanterie voyons..et ça ne valait pas tant de chamaille!!!

Mais par ailleurs je ne suis ni planqué ni lâche car le monde entier (et toi aussi..) connait mes coordonnés et n'importe quel quidam peut me trouver et je lui dirai en toutes circonstances ses quatre (ou plus..) vérités....
C'est bizarre tout de même que tu te donnes tant de peine à m'agresser...pauv'papat! Au fond je t'en tiens pas rigueur...dommage pour toi!

Citation:
Saçindan, sakalindan utan


il me reste encore un peu de cheveux, mais de barbe..point..nothing...nulle..heç....zero....yok..je me rase tous les matins de bonne heure!!!! shavin' early in the morning... Laughing Laughing Laughing

Si j'ai bien compris, entre nous deux, c'est le divorce avant les fiançailles!!!!! Idea
_________________
Родион Романович Раскольников
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
martin_eden
Spammer
Spammer


Inscrit le: 18 Jan 2009
Messages: 366
Localisation: Istanbul/Turquie

MessagePosté le: 28 Mai 2009 16:28    Sujet du message: Répondre en citant

Rasko yoldaş,

Görürem ki, özün ve özge yoldaşlar çok temaşa edipsiniz bir körpenin sözlerini, mene layık görülen sözlerin hammısı meni heç yaralamayıpdı. Kurbanın olam, o körpe üçün yazdığın ayıp sözleri sil.
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
murat_erpuyan
Admin
Admin


Inscrit le: 30 Jan 2006
Messages: 11178
Localisation: Nancy / France

MessagePosté le: 28 Mai 2009 16:38    Sujet du message: Répondre en citant

Insan hep kendini melek goruyor.
Rasko'nu ilk kez kullandigi cadaloz kelimesi beni rahatsiz etmedi ama daha sonra yazdiklari gerçekten fazla. Hatta bazi cumleleri sileyim dedim, olmadi millet "replik" vermis bile.
Papatya'da guya hoca deyince, kendi yazdiklarimi yeniden okudum, ne yalan soyleyeyim, incitici birsey yazmadigim, kabaliga "humour"la karsilik verdigim inancindayim.
Kaldiki "cadaloz" bana mp de yazmis, onlara da yanit verdim.

Eh artik bu post'u daha fazla "hors sujet" yapmayalim.

L'administrateur Guya Hoca !
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Raskolnikoff
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 09 Oct 2007
Messages: 3474
Localisation: Somewhere in the world

MessagePosté le: 28 Mai 2009 17:48    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:
Insan hep kendini melek goruyor.
Rasko'nu ilk kez kullandigi cadaloz kelimesi beni rahatsiz etmedi ama daha sonra yazdiklari gerçekten fazla. Hatta bazi cumleleri sileyim dedim, olmadi millet "replik" vermis bile.


tabii Murat hoca, hep Rasko'nun sözleri silinir.....
daha önce de, Salih Bozok, THY'nin dinci AKP'ci müdüresinin ipligini pazara çikardi diye forumdan atilir (yil 2007) ..ama Rasko'ya Nobel "yasina bakmam orada olsam senin agzini burnunu dagitirim" gibi laf eder, Papatya "vieux con" der..bunlar silinmek istenmez.....Elbet Rasko'da kendini melek görmez ama.....ya bir takim kesin kurallar konur ve bir türlü lâflar tamamen yasaklanir ve HERKESE uygulanir, ya da herkes diledigini yazar....
Bana söylenen laflar elbet beni incitmez....Kendime bakisim baskalarinin bana nasil baktigiyla sinirli degil elbet....Papatya'ya bu konuda bi miktar "hayretimi" ifade ettim....ama sen de Murat hoca, simdi kalkip deme "fazla" diye söylediklerim, ya da çok kesin kural koy ne fazla ne degil bilelim..sen dedin "oral" türkçenin kayganliginda baska yerlere çekilir diye, Izmirli'nin doktora (her nekadar kendisi gocunmasa da..) "con" ve "clochard" demesine de nedense tepki göstermedin..Papatya'nin benle ilgili nitelemeleri de tepkine sayan olmadi nedense....Iyi o zaman..benimde 'ikimden asagi Kasimpasa....Sil bakalim bunu da....ama silersen bundan sonra her dilde tüm "ahlaka mugayir" laflara da sansür uygula! Uygulaymiyanin!!!
Idea
_________________
Родион Романович Раскольников
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Raskolnikoff
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 09 Oct 2007
Messages: 3474
Localisation: Somewhere in the world

MessagePosté le: 28 Mai 2009 21:58    Sujet du message: Répondre en citant

Ayrica birakalim saftirikligi bu Izmir'li avrat hepimizle tasak geçiyo......
_________________
Родион Романович Раскольников
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
martin_eden
Spammer
Spammer


Inscrit le: 18 Jan 2009
Messages: 366
Localisation: Istanbul/Turquie

MessagePosté le: 28 Mai 2009 23:21    Sujet du message: Répondre en citant

Raskolnikoff a écrit:
Efendi bir doktor kardasimiza "clochard" ve "con" diyor....


Merci mon ami,

Mais j'avoue que parfois je voudrais etre un clochard, en me promenant dans toutes les rues sans penser au demain. Mais je n'ai pas de temps suffisant pour le faire. Et puis, comme que rahmetli Aziz Nesin avait dit " 50% des turcs sont cons", moi je peux etre dans cette moitié. c'est la coté méchante de cette histoire que la connerie soit contaminante.
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Raskolnikoff
V.I.P
V.I.P


Inscrit le: 09 Oct 2007
Messages: 3474
Localisation: Somewhere in the world

MessagePosté le: 30 Mai 2009 1:04    Sujet du message: Répondre en citant

Citation:
Mais j'avoue que parfois je voudrais etre un clochard, en me promenant dans toutes les rues sans penser au demain. Mais je n'ai pas de temps suffisant pour le faire.


Ce ne serait pas par nécessité mais par luxe en quelque sorte..Mais "Oral kiz" ne l'a pas dit à ton encontre dans ce sens, elle a voulu te traiter de "serseri"....Peu importe.... Quand j'étais "plus" jeune, j'ai un peu joué à ce jeu, mais c'était aussi du luxe, et quand la vocation a rencontré ses limites, nous nous sommes refugiés dans des zones plus confortab les. Je me rappelle des nuits à Paris avec Nedim Gürsel, errant sans objectif précis, et nous avons même rencontré dans un bar Samuell Beckett...qui avait l'air d'attendre Godot....C'était en 1969. Plus tard, nous avons rencontré deux américaines. Nedim leur parlait littérature, et moi j'utilisais tout mon charme dans l'espoir de nous faire inviter pour la nuit dans leur hôtel au bord de la Seine. Résultat : elles nous ont plaqué devant l'hôtel et nous nous sommes de nouveau enfoncé au coeur de la nuit comme des clodos....et nous avons échoué le lendemain chez une correspondante de Nedim dans la banlieue, où nous avons dormi comme des loires....Et dire que j'avais donné RV pour la nuit à une jeunette rencontrée entre temps, et je n'ai pas eu le temps de la récupérer...tellement les bras de Morphée étaient puissants..Nos histoires sont relatées dans la nouvelle "uykusuzlar" dans le premier recueil de Nedim. Hey gidi günler be! Yxsi idi tabib qardas!
_________________
Родион Романович Раскольников
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
murat_erpuyan
Admin
Admin


Inscrit le: 30 Jan 2006
Messages: 11178
Localisation: Nancy / France

MessagePosté le: 30 Mai 2009 1:56    Sujet du message: Répondre en citant

martin_eden a écrit:
Rasko yoldaş,

Görürem ki, özün ve özge yoldaşlar çok temaşa edipsiniz bir körpenin sözlerini, mene layık görülen sözlerin hammısı meni heç yaralamayıpdı. Kurbanın olam, o körpe üçün yazdığın ayıp sözleri sil.


Rasko bu dilegi bile yerine getirmedi ki benim
Eh artik bu post'u daha fazla "hors sujet" yapmayalim.
dedigimi yapsin.

Kizin biri çikti, daha buranin ne oldugunu bile anlamadan aralarinda konustuklari gibi yaziverdi.
Nus ile uslanmayani etmeli tekdir tekdir ile uslanmayani...
Cadaloz bana gore iyi bir replikti, kiza yaptiginin yanlis oldugunu gosteremeden is "mal baisée"ye kadar gitti...
Zaten kiz da durumdan rahatsiz olmus geri donup butun mesajlarini silmis.

Salih "pseudo"sunun personna non grata ilan edilmesi sadece "diffamation" degil, bundan da daha agir ve site yoneticisini "pénalement" sorumlu tutan bir mesaj...

Ayrica herkes okuduktan sonra bazi post'lari silmekte yarar goremiyorum. Bunlarin okunmasinin bir ders ve kriter olacagi dusuncesiyle.
Illa "s. et", "a. koyayim" gibi sozlerle mi konusmak lazim. Buraya Ilhan Selçuk'un bir yazisini yanilmiyorsam Rasko tasimisti, bir adam en ufak bir kufur edilmeden de yerle bir edilir. Argo ve kufur bana gore bumerang misali atana geri doner.

Bu post'un çicigi çikti. Artik buna bir ilave yapilmamasi gerektigi inancisiyla kapatiyorum.
Revenir en haut de page
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Ce sujet est verrouillé; vous ne pouvez pas éditer les messages ou faire de réponses.    Forums d'A TA TURQUIE Index du Forum » Demandes, recherches et forum d'entraide Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Aller à la page Précédente  1, 2
Page 2 sur 2

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum


Powered by phpBB v2 © 2001, 2005 phpBB Group Theme: subSilver++
Traduction par : phpBB-fr.com
Adaptation pour NPDS par arnodu59 v 2.0r1

Tous les Logos et Marques sont déposés, les commentaires sont sous la responsabilités de ceux qui les ont postés dans le forum.