Inscrit le: 12 Jan 2008 Messages: 14226 Localisation: Paris
Posté le: 21 Juin 2026 15:39 Sujet du message: Coupe du Monde / Dünya Kupasi 2026
Ve Milli takim tipis tipis eve dönüyor..
Daha ABD maçi oynanmadi ama duruma bir yorum getirmek gerek...
Her seyden önce Futbol da siyasetten ayrismadi, butun kurumlar gibi içi bosaltildi. Nasil mi, fazla söze gerek yok, bakin bu 2 twitter hesabina anlayin.
Milli takim hesabindan iktidar propagandasi yapilirsa, bizler ve onlar anlayisinin hakim olmdugu bir toplum, halkin en az %60'nin iktidara karsi oldugu bir durumda nasil olurda Milli takimin arkasinda insanlari birlestirirsiniz.
Kaldi Erdogan propagandasi yapilan bu videoda savas ucaklarinin, fuzelerin, Togg'un ne isi var... Milli takim savasa mi gidiyor. Sporun insanlari birlestiriciliginden bahsedilierken sen taaruz yapan bir ordu misali video yapiyorsun.
Eger Milli Takim basarili olsaydi bundan pay çikaracati iktidar, o zaman bu basarizliktan da pay alsin. Ama Erdogan hiç bir basarisizliktan sorumlu tutulamaz o sadece ve sadece basarilarin adamidir...
Ben 2002'yi çok iyi hatirlarim, biz ve onlar ayriminin ayyuka çikmadigi bir donemde Milli Takim Istanbul'a geldiginde Taksim'de basörtulû kizla, gayet dekolteli kiz elele verip dans ediyorlar, bagiriyor çagiriyorlardi.
Fetocu oldugu için ismi silinen Hakan Sukur kahramandi Dunya kupasinin en erken golunu atan adamdi ve benim en çok hosuma gideni kaybeden Kore takimini da elinden tutup Milli takimla selamlamaya getirendi.
Bu nezaket o zaman çok konusulmustu.
Görülen o ki "eski Türkiye"'de hersey harika degildi ama bugun birbirine karsitligin moda oldugu, halkin umutsuz, mutsuz oldugu adaletin tamamen yok oldugu, hak denen kavramin yokedildigi bir "Yeni Türkiye" var..
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum